måndag 28 februari 2011

What happens at Amars...

...stays at Amars?

Jag kan säga att jag inte fått några mail i min inbox med bilder eller filmer från senaste spelarfesten. Vill ni att jag ska ta och publicera det material som jag och Amar kan bidra med annars så låter vi det vara. Eftersom jag vet att ALLA som var med på festen läser bloggen så kan ju de som är okej med att jag publicerar filmer och foton där man själv är med kommentera.

Funderingar annars...

Är ett gult kort fortfarande ett gult kort när domaren ångerfullt bjuder på en bakelse efter matchen? Det var bland det mest coola/underliga jag varit med om.

Hur kommer det bli att spela på grus nästa söndag? Förutsatt att man blir uttagen då.

När har vi nästa fest? Att den hålls hos Amar är givet! ;)

Åsums BK vinner knappt över Hässleholms j-lag (1-0 på straff)! Bra eller anus?

Portugisen scorade mot Huaröd! Var det joga bonito över målet?

Och som Almborg skrev, Oskar Mauritzsons fint som skickade två motståndare efter korv med bröd och frispelningen av Mikael Brorsson var poesi! När skriver Önnestad om matchen? ;)

//Johansen

9 kommentarer:

  1. vi behöver nog inte publicera mer. Räcker med dessa bilder tycker jag

    http://www.kristianstadsbladet.se/vimmel/article1397413.ece

    SvaraRadera
  2. Det är lättare att hitta en vimmelbild på Henke Sjöberg än en träningsbild. :)

    Halva laget är ju nästan med! :)

    Forza Viby!!!! :D

    SvaraRadera
  3. Haha, älskar bilden på ted och random tjej=) haha,

    JOhansen vi vet ju att du blir uttagen, gno han visade vad du gör för att få plats i truppen=)

    @kjelle ja har fortfarande ett svar ja väntar på haha, glöm inte det=)

    SvaraRadera
  4. Amar - du har ju redan fullt upp.

    SvaraRadera
  5. En av de få gånger jag hamnat på vimmelbilder faktiskt då jag brukar hålla mig undan :) Finns kanske ändå fler än de finns träningsbilder...

    SvaraRadera
  6. Vi ser gärna att det publiceras bilder och filmer från Amar!

    //Oscar och Leo

    SvaraRadera
  7. Är Oscar & leo nya Henke & Ted?

    SvaraRadera
  8. Haha, bästa komentaren på länge!

    @kjelle vadådå? man kan väl alltid fråga? plus var de faktiskt en sak till vi snackade om, vill veta mer om den saken också!=)

    SvaraRadera

Keep it clean!